השר לשעבר פריצקי תוקף: "יש עתיד – היא מפלגה חלולה וריקנית" • האזינו

דוד לזר 1 Comment on השר לשעבר פריצקי תוקף: "יש עתיד – היא מפלגה חלולה וריקנית" • האזינו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוסף פריצקי, השר לשעבר מטעם מפלגת 'שינוי' תקף הבוקר (רביעי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' – את מפלגת 'יש עתיד' ואמר כי "היא מפלגה חלולה וריקנית, שאין לה שום סדר יום אידיאולוגי", לדבריו פריצקי, יאיר לפיד הוא "בור שחיצוניותו חשובה לו יותר מפנימיותו, הוא בנה את עצמו כפרזנטור מעולה וכעיתונאי וכעת הוא מנסה לבנות את עצמו כפוליטיקאי".

פריצקי טען שאין שום דימוי בין מפלגתו של האב טומי לפיד לבין מפלגתו של הבן יאיר, "מפלגת 'שינוי' לא הייתה שייכת לטומי, היו שם אנשים רבים שהאמינו לרעיון הליברלי, ומי שהחליט זו מועצת המפלגה, אבל יאיר לפיד יצר מפלגה שהוא ורק הוא קובע הכל".

"לעשות שינוי פוליטי צריך שיהיה לך לפחות עקרון אחד של 'יהרג ובל יעבור', אצל יאיר לפיד אין שום 'יהרג ולא יעבור', אפילו חוק השוויון בנטל הוא, הוא רק כותרת וקשקוש, פשוט אחיזת עיניים", לדבריו של השר לשעבר, "אולי החוק היה טוב לשני הצדדים, ללפיד – שיראו כאילו הוא עשה משהו, ולחרדים – שיוכלו לצעוק 'געוואלד'".

פריצקי התייחס לכנסת ה-20 ואמר כי "ההחלטה הפוליטית של נתניהו לצאת לבחירות – החלטה חזקה שהצליחה ליצור מפלגה של  מנדטים שהיא בעצם רבע מהכנסת, מפלגה כזו נותנת לו כוח פוליטי עצום".

לדבריו של פריצקי, "יהיו בקדנציה הזו 2 ממשלות, נתחיל עם קואליציה א' ונסיים בקואליציה ב', וזה יהיה תלוי אם יהיו תהליכים כלכליים ומדיניים כאלו ואחרים".

האזינו לראיון המלא:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יאיר לפיד התותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יש עתיד תנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!